Înțeleptul de altădată

7 11 2013

Câți oameni ziceți că sunteți pe Pământ? Șapte miliarde? Păi, dragii mei, pe planeta voastră sunt șapte miliarde de înțelepți, doar că voi, ca niște copii, refuzați înțelepciunea pe care vi-o arăt prin acei înțelepți, care nu vă convin.

Înțeleptul…mai mult o funcție decât un nume, un fel de poreclă pe care o primești după “năzbâtiile” pe care le faci. Dar toată lumea are un nume “mic”… mi-ați mai auzi sfatul dacă m-ar chema Ionuc ori Vasilică? Dar dacă aș îmbrăca trup de femeie… mi-ați mai asculta vorba, ori mi-ati băga împreună cu “celelate” femei în oala lui “toate-s c**ve”?

Nici nu vă închipuiți, dragii mei, cât de schimbați sunteți fată de acu 500-1000 de ani. Azi le ziceți dictatori și tirani oamenilor care odinioară le-ați fi spus “voievozi”.  Voi vreți să vin la voi, în România, dar dragii moșului eu sunt în România, eu sunt acasă, v-aștept în prag. Voi sunteți cei care trebuie să veniți la mine, să vă reîntoarceți ACASĂ…


Actions

Information

Leave a Reply

