Dureri care nu se pot ierta

5 02 2013

Viața e… complicată și printre meandrele ei ne lăsam duși pe aripile iubirii… Și iubim! Dar de câte ori se-ntămplă să iubim pe cine nu trebuie? Și cu toate astea, încăpățânați, ne repetăm greșeala de a iubi, iar și iar… și rănile se strâng. Inocența, încrederea, speranța sunt sacrificate doar de dragul încă unei șanse. Ce rămăne la urmă e durerea și moartea…

De ce oamenii dau cei mai bun celor care nu merită și lovesc pe cei care îi iubesc? De ce… sunt, eu, rău cu tine? De ce nu pot s-o iau de la zero cu tine? De ce nu pot să am încredere în tine, în viață, în eternitate?

Ne naștem, creștem, iar când ne vine vremea ne îndrăgostim… dar nimeni nu-ți spune de câtă putere ai nevoie pentru a iubi și… cât urâtă e căderea din iubire, cât de gol e golul în care cazi atunci când nu mai e nimeni să te prindă.

Pentru a începe un nou drum sufletul are nevoie să-și vindece rănile, iar pentru vindecare trebuie să treacă peste trecut, peste rănile care au lăsat urme adânci peste suprafața inocentă a inimii. Câteodată acest lucru e imposibil.

Ciudată creatură acest suflet… nu primește decât acea iubire pe care crede că o merită…. de aceea mă regăsesc mereu în preajma unui anturaj… din ce în ce mai nefast.

De ce sunt singur acum?

Nu! Nu te apropia de mine… eu am murit, demult. A venit rândul meu, să fiu eu cel care lovește. Dacă femeia perfectă s-ar apropia de mine… eu sunt cel care-o va face să sufere pentru că… acum eu sunt cel care are nevoie de… eu sunt cel care trebuie să învețe, eu sunt cel cu obstacole, peste care n-am trecut… răni pe care nici timpul n-a reușit să le vindece.

Ai tu puterea de rămâne în față durerii mele, ori te vei rupe sub brațul meu ridicat?

Încercând iar și iar… mi-am epuizat motivele pentru care ar trebui să iert… am uitat de ce trebuie să iert, am uitat cum să iert.

Și pentru că nu știu să iert, trebuie să pedepsesc toate acele chinuri peste care nu am putut a trece, care mi-au blocat cea mai frumoasă parte din mine în trecut. Trebuie să pedepsesc pe cel care mi-a făcut rău. Trebuie să pedepsesc… femeia.

Eu nu-mi mai pot spăla păcatul neiertării, moartea inimii, decât în lacrimi… în lacrimi curate… și-am ridicat palma, la tine.

Inima mea, eu… vreau să știu dacă poți să mă iubești și dacă aș fi rău, vreau să știu dacă iubirea ta trece peste posibil în imposibil, vreau să știu dacă iubirea ta e nemuritoare, vreau să văd cum iubirea ta poate să treacă de rănile peste care eu n-am putut, pentru că am nevoie să învăț de la cineva să trec peste…

Dacă nu ai ce am eu nevoie, nu te apropia de mine… dacă ești femeie cu adevărat… vei ști tu oare să-mi dai ce am eu nevoie fără să trebuiască cerșesc ori să devin violent cu tine, pentru că… cu  toată forța fizică din lume nu poate scoate din…  …blândețea și iertarea de care am nevoie.

Iertarea e cea care alungă durerea din suflet. Chair dacă ești nevinovat, dacă n-ai puterea de a ierta, tu ești cel care are nevoie de ajutor, de iertare. Tu ești cel care are nevoie să vadă puterea iubirii prin iertarea primită. De ce sunt atât de puțini oameni care să  știe că pentru a vindeca e nevoie de iertare?

Cât de mult îmi ard buzele să spun cuvintele: te-ai întrecut pe tine, iubito, ți-ai folosit puterile pentru a-mi demonstra că pot avea încredere, în tine, tu femeia, definiția instabilității… trage-mă la tine, să pot dormi pe pieptul tău. Mâine îmi va fi mai bine, iubita mea.


Actions

Information

Leave a Reply

