Din Legile Creației

31 01 2013

Poruncile Dumnezeului Ler

1. Virtuțile omenești să-ți fie Dumenzeu, ele să-ți fie îndrumător în această viață. Pentru alte timpuri și alte lumi, EU, am alte legi si alte virtuți de pus pe fruntea și în pieptul copiilor mei.

2. Zeii sunt puterile virțuilor care există în astă lume, orice personificare în orice formă, omenescă ori închipuită, nu va arăta adevărata formă a acestor virtuți/zei. Iar dacă îți faci chip pictat sau cioplit, ori orice fel de reprezentare a acestora, pentru închinare, ține minte, închinarea ta să fie reanimarea puterile tale creative în acel aspect, virtute. Aceste puteri zeiești le-au primit fiecare dintre copii mei, fiecare creație a mea. Acestea puteri sunt folosite în fiecare moment al existenței, după puterea de înțelegere a fiecărei creații, vietăți, pentru a înfrumuseța, au ba, lumea și timpul din care fac parte.

3. Să nu-ți pleci fruntea în față nimănui, toți copii mei au drept egal în fața mea. Să nu-ți pleci fruntea în fața fraților tăi mai mari, nici măcar în fața mea. Eu n-am nevoie să-mi lucrezi lucrul meu, în locul meu, iar de plecăciunea ta mă pot lipsi, n-are nici o valoare creativă, dacă vrei să-mi fii bucurie ochilor crează, crează, crează… experimentează, zâmbește; bucură-te de creație ta, dă-i libertatea de a (greși pentru a) înțelege și de a progresa, așa cum o fac Eu, cu tine.

4. Fă-ți timp pentru odihnă, fă-ți timp să-ți reîmbraci puterile creative, fă-ți timp să te reînnoiești. Fă-ți timp să zâmbești și mai ales fă-ți timp să te bucuri de creația ta, aceasta să fie demnă de tine căci prin ele îmi vorbești Mie.

5. Cinstește pe cei mai bătrâni ca tine. Pe tatăl şi pe mama ta să îi cinsteşti dacă ei urmează lumina Lui Dumnezeu, iar dacă ei se află cu mintea în întuneric, să fi iertător. Răbdarea, iertarea celor ce greșesc și învățatul din greșelile lor sunt cele care te fac înțelept. Dacă reușesti să mergi pe drumul Luminii în ciuda obstacolelor pe care le vezi, greșelilor pe care le faci… ești mândria mea, copilul meu!

6. Să nu ucizi ființă creată de mine, să nu distrugi creație creată de mine, iar dacă vrei să-ți fie bine învață să trăiești alături de cele (aparent) diferite (de cele deja cunoscute de tine) și nu împotriva lor.

7. Să nu mi te plângi de problemele pe care ți le faci cu mâna ta. Obstacolele care-ți stau în drum sunt pentru ochiul tău (și sunt puse de tine însuți). Învață ce ai de învățat și lecția/problema/obstacolul nu-ți va mai sta în cale. Ignoră obstacolul (ocolește-l) și problema se va repeta.

8. Eu dau fiecăruia după cât poate duce; să nu poftești la ce nu-i al tău, căci greutatea acestuia va fi peste ceea ce ai deja în spate, iar greutatea suplimentara te va apăsa… în pământ.

9. Să-ți urmezi dreptatea din suflet, chiar dacă aceasta nu coincide cu aceea din sufletele altora, dar să nu impui nimănui dreptatea ta, pentru că aceasta e pe măsura capacității de înțelegere a fiecăruia, iar capacitatea de a înțelege nu poate fi impusă. Când minți ori mărturisești strâmb fața de ce e în sufletul tău pe Mine mă rușinezi. Când răspunsul ori soluția ta e agresivă, greșești(!), îndiferent daca dușmanul tău are dreptate ‘au ba.

10. Să te înfrânezi să agoniseşti lucruri care nu-ți folosesc şi să dărui lucrurile care-ți prisosesc, celui care are nevoie de acestea. Mușchiul nefolosit se atrofiază, cel folosit crește, aceasta e Legea mea. La timpul culesului vei primii rodul muncii tale, rodul va fi mai bogat acolo unde ai lucrat mai mult, acolo unde ai lucrat alături, nu împotriva legilor de creștere. Valoarea rodului e cu atât mai mai mare cu cât lucrarea e mai frățească (simbiotică) cu naturași legile acesteia, nu doar tu vei lucra pentru pom, ci și pomul va lucra pentru tine.

11. E interzis să impui prin forță chiar și o soluție mai bună pentru respectivul individ, cultură, rasă etc. Dacă vrei să-l ajuți, ajută-l să-și învețe lecția LUI, în ritmul lui, după capacitatea lui de înțelegere, altfel vei îneca pe cel setos cu prea multă “apă” .

12. Să nu ignori vorba nimănui, nici măcar a unui prost, retardat, idiot, etc. pentru că eu pun perle de înțelepciune și pe buzele acestora. Adevărul e simplu chair și un prost(,etc.) poate să-l vadă/înțeleagă… dacă al tău e complicat, complex, greu de înțeles,  acest adevăr nu e cel adevărat(pentru că nu e pentru toți), autoexcluzându-se singur de la o existență nemuritoare.

13. Ceea ce nu-i creat de plăcere, crează durere creatorului, durerea e la celălalt al existenței față de nemurire.

14. Ca să afli locul Izvorului Nemuririi trebuie să începi prin a înțelege de ce copacul se hrănește cu ceea ce ție-ți dăunează (ieșindu-ți prin dosul pântecului, ori din plămâni, piele etc.).

15. Legea de-ncheiere: Dacă vrei să înțelegi Legile mele, învață diferența dintre sensul literal al cuvintelor și o metaforă.

Întrebări de sus în jos

1.  A cui lucrare crezi c-o faci în momentul când, din cel cu care vorbești ori interacționezi, iese sângele negru (nervii, răutatea, neputința, durerea)?

2. Când Cel de Sus își privește copii în față, el vede numai cei bun în noi, cât de aproape ești tu de a fi un OM, ori asemenea părinte, soț/nevastă, prieten-confident dacă tu vezi în mine, în creația mea numai defecte și greșeli? Cine ești să mă judeci mai aspru?

3. Dacă cel de Sus m-a lăsat să greșesc, cine ești tu să nu mă lași s-o fac, și dacă am greșit cine ești tu de mă oprești să-mi răscumpăr greșeala?

4. Cel de Sus a făcut pe toți oamenii asemănători unul celuilalt, toți avem aceași capacitate de a simți, toți  simțim aceleași simțăminte când greșim, plăcerile și durerile asemănătoare, fericirea ne face pe toți să ne simțim în același fel cine ești tu să te crezi superior mie?

5. Oriunde te uiți acolo unde mai multi oameni pun mâna e mai multă putere, e mai ușor de muncit, realizările mult mai mari decât atunci când pune mâna unul singur ori câțiva. Cine ești tu de crezi că e mai bine cu granițe între noi?

Decalogul lui Zamolxe

1. Opune-te răului, respectă adevărul, caută dreptatea şi umplete de lumină în suflet. Urmând acestea puterea întunericului scade.

2. Trăieşte în armonie cu oamenii și natura, învată de la cei care greșesc, învață de la natură, învața de la… tine.

3. E interzis să iei omului posibilitaeta de a-și răscumpăra greșelile, e interzis să impui altuia dreptatea ta. Dar dacă lecția pe care o are cineva de învățat trece prin grădina ta, distrugându-ți roada, acesta va trebui să plătească paguba făcută. Dar, NU e nici o dreptate în distrugerea acestuia ori a grădinii celui care ți-a greșit.

4. Respectă pe oricine, dar dacă cineva nu merită onoarea pe care i-o dai atunci ignoră acea persoană și lasă-i loc să învețe șă-și căștige onoarea prin efort propriu, chiar dacă acesta o va face în felul lui și nu cum ți-ar plăcea ție, ori în felul în care tu ai face-o.

5. În tot ce faci urmează lumina pe care ți-o arată propriul suflet chiar și atunci când lumina altora e mai înaltă, mai albă decât a ta, chiar și atunci când ceilalți ți se par mai luminoși, mai angelici, mai puternici. Mergând pe coate și genunchi (în spatele acestora), n-ai să ajungi prea departe și nicidecum mai repede decât pe picioarele tale.

6. Spiritul Înțelepciunii e izvorul nemuririi. Învață să fii înțelept și vei bea din acest izvor.

7. Lui Dumnezeu sau zeilor să nu le faci niciodată sacrificiul sângelui, al distrugerii (de oameni ori creația care “nu-i deacord” cu Mine), ori (pierderi) de timp. Dacă vrei să fie sacrificiu, să fie al tău(!personal). Dacă nu-mi place cineva/ceva POT să mă ocup și singur de problemă, dar trebuie să înțelegi că Eu nu aduc în existența ceva inutil. Divinitatea nu are nevoie de ofrandele oamenilor și nici de slugi să-i facă treaba. Sacrificiul tău trebuie înțeles ca renunțarea la dezordine în gânduri, vorbe şi fapte.

8. Învață de la orice popor ceea ce are mai bun, dar de aplicat să-l aplici pe limba poporului tău, astfel lumina neamului tău va străluci mai puternic.

9. Trăieşte simplu, frumos şi drept. Dacă vrei să fii “divin” găsește-ți calea prin care “munca” ta să fie atât de plăcut de făcut încât, oricine s-o vrea s-o facă neîndemnat. Înțelegi de ce divinitățile n-au nevoie de slugi să le facă treaba? Le place ceea ce fac!

10. Legătura (ta) cu Dumnezeu (scrisă în tine ) e Flacăra Focului Viu, Flacăra creației, aceasta e imaterială și arde mereu (în tine)… Orice artefact, semn ori vorbă nu pot o pot descrie și nici arăta… legătura ta cu creatorul evoluează pe măsură ce tu evoluezi… obiectele tale “sacre” nu!

                                                                                                                                                    

P.S. Aceste Legi le-am găsit pe net, după scrieri de Octavian Sărbătoare, atribuite lui Zamolxe. Eu le-am modificat după cum am crezut eu de cuviință, ca să reflecte mai bine credințele mele, nu-s perfecte cum nici eu nu-s, speranța mea e să fi vorbit o vorbă bună, într-un ceas bun.


Actions

Information

Leave a Reply

